Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El ple de l'Ajuntament -format per únicament Més i Partit Popular- retirà anit passada i per unanimitat aquesta distinció al dictador
Franco ja no és fill adoptiu de Mancor de la Vall. El ple de l’Ajuntament -format per únicament Més i Partit Popular- retirà anit passada i per unanimitat aquesta distinció al dictador que l’ostentava des del 21 de desembre de l’any 1936. La retirada del títol s’emmarca dins el compliment del que marca la Llei de Memòria Històrica. Els veïnats no veuen malament que s’hagi aprovat la retirada d’aquest títol honorific al dictador.
Ara fa uns mesos, el ple de l’Ajuntament abolí el mateix honor així com el nom d’un carrer del poble al militar franquista Josep Ferrer Ibañez, que havia participat a la batalla contra el desembarcament de Bayo l’any 1936.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions