Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El Consell Insular i pràcticament tots els Ajuntaments han aprobat mocions per revisar els criteris d'adjudicació
105
Front comú de les administracions públiques de Menorca contra el repartiment de l’impost de turisme sostenible. El Consell Insular i la pràctica totalitat dels Ajuntaments han acordat reclamar al Govern una revisió dels projectes que rebran finançament i la modificació dels criteris per a la seva adjudicació. Critiquen que no s’hagin tingut en compte les propostes municipals i insulars i que s’hagi abandonat l’objectiu prioritari de l’impost, que no és altre que el de mitigar la petjada del turisme a les Illes.
El darrer municipi en mostrar el seu desacord ha estat Sant Lluís. La moció presentada pel PI va comptar amb l’aval de tots els partits perquè es reconsideri el repartiment actual. Abans, ja s’havien aprovat mocions similars a Ferreries, Alaior, Es Mercadal, Sant Lluís, Ciutadella i Maó, a més del Consell.
A Es Migjorn Gran aquesta qüestió es debatrà en el proper plenari mentre que Es Castell és l’únic municipi que no està previst.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte