Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

Dos clients de l'establiment s'han trobat malament, una indisposició que ha arribat al punt en què han perdut la consciència
Desallotgen l’hotel Nixe Palace de Cala Major, a Palma, a causa d’una possible fuita de gas.
Dos clients de l’establiment s’han trobat malament, una indisposició que ha arribat al punt en què han perdut la consciència. Quan s’ha sospitat que es tractava d’una intoxicació per gas, s’ha decidit desallotjar l’edifici per si hi havia qualque fuita.
Fins al lloc dels fets, a l’avinguda de Joan Miró, s’hi han desplaçat diversos efectius tant de bombers de Palma, com ambulàncies per atendre els possibles afectats.
Segons la direcció de l’hotel, l’incident ha ocorregut a les 20.15 hores i la causa ha estat un problema amb l’extractor de la cuina que perdia monòxid de carboni. I que sembla que s’hauria originat a la quarta planta. L’establiment apunta que es tracta d’un ensurt, però que han decidit desallotjar-lo per precaució.
Alguns dels testimonis que estaven dins l’establiment han confirmat que, quan començaven a trobar-se malament, és quan s’ha desocupat l’hotel.
Tal com han confirmat els serveis d’emergència, des del moment en què han tret tots els clients, ja no hi pot haver més víctimes.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Les temperatures de juliol han ajudat a la maduració del raïm que enguany és de molta qualitat