Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El Consell s'ha compromès a tenir redactat el projecte de millora del tram entre Maó i Alaior en aquest termini
D’aquí a 4 mesos se sabrà quin serà el futur de les rotondes paralitzades i a mig construir de la carretera general de Menorca. El Consell s’ha compromès a tenir redactat el projecte de millora del tram entre Maó i Alaior en aquest termini. Ha estat en el ple d’avui i a proposta de l’oposició popular, que titlla d’inactius els tres anys de govern del pacte d’esquerres. L’oposició ha criticat que el verb més emprat per l’equip de govern és “continuar treballant” i d’altres en gerundi i creu que els seus projectes ja haurien d’estar acabats a un any de les pròximes eleccions.
La portaveu de l’equip de govern ha recordat que el projecte reclamat de la carretera ja el tenen redactat i que els populars van iniciar les obres a 5 mesos d’acabar el seu mandat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat