Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El president de la Confederació Espanyola d'Entitats Empresarials ha dit textualment que qui té aquestes idees "no ha vist una empresa en la seva vida"
91
El president de la Confederació Espanyola d’Entitats Empresarials (CEOE), Antonio Garamendi, ha rebutjat els límits a la contractació temporal de tres mesos que proposa el Govern central en la negociació per a la reforma laboral. Garamendi ha dit textualment que qui té aquestes idees “no ha vist una empresa en la seva vida”.
Segons el dirigent de la patronal, “és diferent” a les Illes Balears, on “hi ha fixos discontinus“, que la situació dels treballadors que acudeixen a El Rocío, “que va tres dies”. Garamendi ha demanat si s’ha de fer fix discontinu a aquest treballador. El representant dels empresaris ha dit que aquest assumpte “és més complex” i s’ha de parlar amb els sectors i els subsectors, treballar d’una forma ordenada “i entre tots cercar una solució“, ha conclòs.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare