Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
El grup mallorquí publica el senzill "Menudo porvenir" com a avançament d'un treball que vol ser una declaració d'intencions
Entre micròfons i amplificadors, els mallorquins Gienco estan immersos en l’enregistrament del seu primer disc als estudis Diorama Sound, que durà per títol Manifiesto. El guitarrista Joan Bris explica que “un Manifiesto és una declaració d’intencions”, i que amb aquest disc volen dir “que nosaltres partim d’aquí, després no sabem on arribarem”.
Per anar fent boca, ja han publicat el senzill “Menudo porvenir”, una cançó que qüestiona un món hostil amb les generacions més joves. El baixista Elías Henry diu que “aquest món que és un desastre i volem trobar una millor solució”.
Tot i que tenen entre 20 i 25 anys, els músics de Gienco reivindiquen els sons més clàssics i els valors musicals de dècades passades. Segons Henry, “la música que es feia amb delicadesa ja no es fa, estam intentant reviure aquesta música”. Bris hi afegeix que dins el disc “hi ha des de rock més mogut, més clàssic, balades, blues, folklore… hi ha un poc dels estils que ens han anat influenciant”.
De moment, el grup roman tancat a l’estudi. El seu objectiu és tornar als escenaris i publicar Manifiesto a principis de l’any que ve.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera