Prop de 2.000 persones i més de 40 músics sobre l’escenari participaren dissabte passat a Girona en el concert homenatge a Sente Fontestad, bateria i membre de Ja t’ho diré. Va ser el primer dels dos concerts que han organitzat per a Sente. El pròxim serà aquest dissabte a Ciutadella, en una nit que promet quedar per al record.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa