X

Globalia amplia els ERTOs a totes les companyies del grup

Es tracten d'ERTOs per causes econòmiques i s'aplicaran a partir d'aquest divendres, primer d'abril, i fins al 30 de setembre

31/03/2022

Globalia amplia els ERTOs a totes les companyies del grup

112

Globalia ha pactat amb els sindicats la presentació de nous ERTOs a totes les companyies del grup turístic, segons han explicat fonts oficials a IB3 Notícies. Es tracten d’ERTOs per causes econòmiques i s’aplicaran a partir d’aquest divendres, primer d’abril, i fins al 30 de setembre. El model que segueixen els expedients és el mateix que el ja anunciat per a Air Europa i que afecta 900 treballadors a les Illes.

Paral·lelament, Globalia ha sol·licitat al Govern central una nova pròrroga dels ERTOs de força major fins al juny, a causa de les limitacions de mobilitat i de l’impacte de la guerra d’Ucraïna. D’altra banda, Air Europa ha incrementat en 7.400 les places addicionals a les Balears i les Canàries entre el 8 i el 19 d’abril per satisfer les puntes de demanda que preveuen per Setmana Santa.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor