Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La secretària d'Estat de Turisme creu que l'operació és una bona notícia pel sector
Globalia i Barceló descarten que la fusió signada ahir entre les seves divisions de viatges suposi el tancament d’oficines, 1.500 en tot Espanya amb uns 6 mil empleats. Des de l’Associació d’Agències de viatges de les Illes, AVIBA, creuen que hi a la llarga hi podria haver tancaments. Els treballadors esperen que, tot i que això es produeixi no suposi acomiadaments. I des del punt de vist del consumidor, l’associació d’usuaris i consumidors de les Balears, CONSUBAL, tem que l’operació signifiqui un augment de preus.
De l’àmbit polític, la secretària d’estat de turisme ha ssegurat avui que l’operació és una bona notícia pel sector. La presidenta del Consell de Mallorca mentrestant, ha assegurat que les administracions han de vetllar perquè pel manteniment dels llocs de feina.
Segons fonts coneixedores de l’operació, el grup Barceló controlarà la nova empresa amb un percentatge real superior al 50%. El nou conseller delegat serà Gabriel Subías, fins ara màxim directiu d’Avoris i ex cap d’Orizonia. L’operació encara ha de rebre el vist i plau de Competència. De tirar endavant, el grup es convertirà en líder del sector a Espanya; això vol dir que superarà Viajes El Corte Inglés, i podrà competir amb els grans turoperadors internacionals.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo