A Catalunya les properes 24 hores s'hi podrien acumular més de 200 litres
Els efectes de la borrasca Gloria arreu de l’estat són incalculables. Agricultors i pescadors comencen a fer balanç de les pèrdues. Només al Delta de l’Ebre la crescuda del nivell de la mar s’ha empassat 3.000 hectàrees d’arrossars.
A l’Alt Empordà és probable que es perdi la collita de cereal. Al Maresme les inundacions arriben al 80% dels conreus. Mentrestant, la majoria de pescadors fa una setmana que no surten a la mar i les muscleres han desaparegut. A València, la Unió de llauradors valora en 24 milions d’euros les pèrdues dels cultius.
Els 4 dies de fort temporal deixen, almanco 9 morts i 4 persones desaparegudes arreu de l’estat. Camps negats, carrers que semblen rius, ponts esbucats, carreteres tallades, milers de cases sense subministrament elèctric i una llarga llista de desperfectes.
Gloria continua actiu. Es preveu que plogui durant tot el vespre a Catalunya i que s’arribin a superar els 200 litres. A les precipitacions s’hi ha d’afegir la neu que es fongui en les properes hores. Davant del creixement dels cabals dels rius Protecció Civil ha desallotjat prop de 500 persones.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona