Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

A Catalunya les properes 24 hores s'hi podrien acumular més de 200 litres
Els efectes de la borrasca Gloria arreu de l’estat són incalculables. Agricultors i pescadors comencen a fer balanç de les pèrdues. Només al Delta de l’Ebre la crescuda del nivell de la mar s’ha empassat 3.000 hectàrees d’arrossars.
A l’Alt Empordà és probable que es perdi la collita de cereal. Al Maresme les inundacions arriben al 80% dels conreus. Mentrestant, la majoria de pescadors fa una setmana que no surten a la mar i les muscleres han desaparegut. A València, la Unió de llauradors valora en 24 milions d’euros les pèrdues dels cultius.
Els 4 dies de fort temporal deixen, almanco 9 morts i 4 persones desaparegudes arreu de l’estat. Camps negats, carrers que semblen rius, ponts esbucats, carreteres tallades, milers de cases sense subministrament elèctric i una llarga llista de desperfectes.
Gloria continua actiu. Es preveu que plogui durant tot el vespre a Catalunya i que s’arribin a superar els 200 litres. A les precipitacions s’hi ha d’afegir la neu que es fongui en les properes hores. Davant del creixement dels cabals dels rius Protecció Civil ha desallotjat prop de 500 persones.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor