Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

A Catalunya les properes 24 hores s'hi podrien acumular més de 200 litres
Els efectes de la borrasca Gloria arreu de l’estat són incalculables. Agricultors i pescadors comencen a fer balanç de les pèrdues. Només al Delta de l’Ebre la crescuda del nivell de la mar s’ha empassat 3.000 hectàrees d’arrossars.
A l’Alt Empordà és probable que es perdi la collita de cereal. Al Maresme les inundacions arriben al 80% dels conreus. Mentrestant, la majoria de pescadors fa una setmana que no surten a la mar i les muscleres han desaparegut. A València, la Unió de llauradors valora en 24 milions d’euros les pèrdues dels cultius.
Els 4 dies de fort temporal deixen, almanco 9 morts i 4 persones desaparegudes arreu de l’estat. Camps negats, carrers que semblen rius, ponts esbucats, carreteres tallades, milers de cases sense subministrament elèctric i una llarga llista de desperfectes.
Gloria continua actiu. Es preveu que plogui durant tot el vespre a Catalunya i que s’arribin a superar els 200 litres. A les precipitacions s’hi ha d’afegir la neu que es fongui en les properes hores. Davant del creixement dels cabals dels rius Protecció Civil ha desallotjat prop de 500 persones.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç