Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'executiu central analitzarà, a petició del ministre Rafael Catalá, si els delictes sexuals estan ben tipificats en el Codi de 1995
El portaveu del govern espanyol, Íñigo Méndez de Vigo, aquest divendres en roda de premsa després del Consell de Ministres. / EFE
117El Govern central valorarà si és necessari actualitzar l’odenament jurídic per la tipificació dels delictes d’agressió sexual i abús, després de la sentència que condemna als cinc membres de ‘La Manada’ per un delicte d’abús i els absol d’agressió, i la “conscienciació social” que ha suscitat aquesta decisió judicial.
Així ho ha avançat el portaveu del govern Íñigo Méndez de Vigo durant la roda de premsa posterior al Consell de Ministres. “El ministre de Justícia, Rafael Catalá, ha informat que s’ha possat en contacte aquest dematí amb la secció penal de la comissió general de codificació per valorar si la tipificació d’aquests delictes que daten del Codi Penal de l’època de Felipe González, 1995, està convenientment reflectida en el nostre ordenament jurídic o si és precís una actualització”, ha dit referint-se al texte que te 23 anys d’antiguitat.
Méndez de Vigo ha destacat que l’executiu acata i respecta la sentència però també assegura que sempre serà del costat de les víctimes.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment