Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un dels principals objectius és poder detectar-ne les fuites ràpidament
El director general de Recursos Hídrics, Joan Calafat, amb representants dels 8 ajuntaments de la Serra. \ Foto: CAIB
77El Govern crearà una línia d’ajudes per monitorar i digitalitzar la xarxa d’aigües, sobretot, per detectar-ne ràpidament possibles fuites. També destinarà bona part dels fons de l’Impost de Turisme Sostenible a ajudes directes als ajuntaments per pal·liar la manca de subministrament d’aigua. Són algunes de les mesures anunciades pel director general de Recursos Hídrics, Joan Calafat, durant la reunió mantinguda avui amb 8 ajuntaments de la Serra.
Els batles asseguren que estan satisfets amb el resultat de la reunió, en què també s’han acordat mesures concretes per a cada municipi com la construcció de nous pous o convenis amb Abaqua.
Actualment, Banyalbufar és un dels municipis on s’apliquen restriccions d’aigua, juntament amb Esporles.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat