Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'executiu considera que s'hauria posat en risc la salut pública en permetre incompliments la normativa vigent
Les imatges de la festa de House of son Amar d'aquest cap de setmana.
51Segons ha pogut saber IB3Notícies, el Govern balear obrirà un expedient sancionador de fins a 600.000 euros a son Amar, , una gran sala de festes situada a 10 kilòmetres de Palma, en tenir l’informe sobre la veracitat de les imatges difoses per xarxes socials de la darrera macrofesta celebrada aquest cap de setmana.
L’Executiu obre expedient per iniciar els procediments sancionadors que hi pertoquin en considerar que la propietat hauria posat en risc la salut pública en permetre incompliments la normativa vigent (distància i ús de mascareta a interiors, per exemple). Aquest tipus d’infraccions, molt similars al cas de BCM durant les festes de Nadal, es podrien considerar com a greu o molt greu, amb multes que van dels 3.000 als 600.000 euros.
“És molt difícil controlar-ho”, ha explicat a IB3 Noticies el director de House of Son Amar, Martin Smith. “La cabuda està restringida al 35%, tenim 32 persones d”staff’ i a vegades les imatges no es corresponen amb l’esdevenir de la festa”, ha assegurat.
Continuen organitzant-se macrofestes sense complir les normes sanitàries
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols