Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Escoletes i jardins d'infants públics i privats tenen l'ordre de reclamar als pares la cartilla de vacunació
Escoletes i jardins d’infants públics i privats tenen l’ordre de reclamar als progenitors dels infants la cartilla de vacunació i tot i que les vacunes a Espanya no són obligatòries, és recomanable que siguin aplicades als nins. En cas que els infants no estiguin vacunats, es convida pares i mares a anar a un centre de salut per tal que els nins rebin les vacunes. I si s’hi neguen, la recomanació és avisar la direcció general de Salut Pública.
La Federació d’Escoles Infantils de la Petita i Mitjana Empresa de les Balears, amb 100 centres i més de 2.000 alumnes, aposta per l’obligatorietat de la vacunació.
La Direcció General de Salut Púbica disposa d’un web amb tota la informació relacionada amb el calendari de vacunació dels infants. Segons l’executiu, les vacunes recomanades han demostrat la seva seguretat i efectivitat a l’hora de reduir o interrompre la transmissió de malalties.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca