L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Les caixes es venen a 15 euros cadascuna i, en el cas de les de verdures, hi posen de regal un litre de llet de Menorca i una boseta d'ametlles
Davant la forta caiguda de les vendes de la setmana passada i per evitar que es tudi la producció, Camps Mallorquí, que agrupa una tretzena de cooperatives i societats agràries de Mallorca, va posar divendres en marxa una campanya de venda i distribució de fruita i verdura a domicili. La iniciativa ha tengut una rebuda tan bona que a l’empresa hi falten mans per preparar les més de mil comandes que ja han rebut fins ara.
A la seu de l’entitat tot el personal d’administració s’ha posat aquest dilluns matí a gestionar les comandes que els arriben per telèfon o per correu electrònic. El volum de comandes rebudes en només 48 hores, més de mil, els ha agafat per sorpresa i ara van de bòlit per atendre-les totes.
La rebuda de les comandes, que poden ser d’una caixa de verdura de temporada o d’una caixa de taronges, es fa a Consell mentre que les preparen en aquesta nau de Mercapalma i a la cooperativa de Sóller. A les caixes de verdura que rebran a casa seva a partir d’avui horabaixa els clients hi haurà productes com ara lletugues, carabassons, coliflors o llimones, entre d’altres. Les caixes es venen a 15 euros cadascuna i, en el cas de les de verdures, hi posen de regal un litre de llet de Menorca i una boseta d’ametlles.
El repartiment de les caixes comença aquest dilluns horabaixa i des de Camp Mallorquí s’assegura que aquesta iniciativa, que ha nascut per les circumstàncies, la pensen mantenir més enllà del confinament ciutadà per mor del coronavirus.
E-Comerç local
La Fundació Bit ha publicat un mapa per localitzar els comerços i serveis locals de les Illes Balears que venen per Internet. Comerços i productors que operen aquests dies telemàticament i ofereixen repartiment a domicili. I ja en són més de 140
Segons en un comunicat de la Fundació Bit, es tracta d’una eina que va creixent dia a dia i no és exhaustiva. A més, expliquen que totes aquelles empreses interessar-se o fins i tot recomanar algun comerç local que operi online o través de WhatApp, es pot enviar un mail a cibersocietat@fundaciobit.org o a través de Twitter a @Dr_TIC.
El mapa recull aquelles botigues amb obertura autoritzada pel BOE: minoristes d’alimentació, begudes, productes i béns de primera necessitat, establiments farmacèutics, metges, òptiques i productes ortopèdics, productes higiènics, perruqueries, premsa i papereria, combustible per a l’automoció, estancs, equips tecnològics i de telecomunicacions, aliments per a animals de companyia, comerç per internet, telefònic o correspondència, tintoreries i bugaderies.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues