Enguany celebren el seu centenari dues confraries de Palma: la de Nostra Senyora de l’Esperança i de la Pau i la del Sant Crist de l’Agonia. Aquesta darrera ha estat la primera a sortir en processó avui, Dilluns Sant.
Prop d’un centenar de confrares han sortit aquest dilluns capvespre en processó en la Confrafria del Sant Crist de l’Agonia. Des de les 8 del vespre han recorregut els carrers del barri de sa Calatrava. Un recorregut amb una gran afluència de públic, i també se n’espera en les processons programades fins divendres. De fet, amb motiu del seu centenari i com a acte especial, tant la Confraria del Sant Crist de l’Agonia, com la de Nostra Senyora de l’Esperança i de la Pau presidiran la processó de Divendres Sant.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos