X

Gran columna de fum a València per un incendi a un local del centre

Una trentena d'efectius de Bombers han treballat en les tasques d'extinció i han hagut d'evacuar una dotzena de persones

07/02/2025

Gran columna de fum a València per un incendi a un local del centre

L'incendi ha generat una intensa columna de fum visible des de diversos punts de la ciutat. / MANUEL BRUQUE

22

Un total de 18 persones han estat ateses per inhalació de fum a conseqüència de l’incendi que s’ha declarat aquest divendres horabaixa a un local del centre de la ciutat de València. El foc, que s’ha produït en un bingo, ha obligat els Bombers a evacuar 12 persones grans o amb mobilitat reduïda i el fum ha provocat el tall de diversos carrers d’accés a la zona.

La majoria dels veïns de l’habitatge afectat i el del costat han sortit pel seu propi peu i els edificis s’han assegurat, també s’han ventilat les escales per a l’evacuació. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de València ha informat que l’avís ha entrat a les 17.40 h i s’ha mobilitzat una unitat del SAMU, una unitat SVB, una ambulància convencional i equip mèdic d’Atenció Primària, que han atès 18 persones per inhalació de fum, totes donades d’alta en el lloc.

L’incendi ha generat una intensa columna de fum visible des de diversos punts de la ciutat, la qual cosa ha obligat molta gent a utilitzar màscara, segons han explicat a l’agència Efe alguns testimonis.

07/02/2025

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT