Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Durant aquest cap de setmana hi ha 2.277 operacions aèries al conjunt de les Balears
Molt de moviment i un gran flux de viatgers durant tot el dia a Son Sant Joan. També llargues cues de vehicles que esperen a viatgers, així com touroperadors i taxistes. Divendres hi hagut programats un total de 520 vols entre arribades i sortides, dels quals 135 son amb Alemanya. Són més operacions aèries que els que hi ha programats amb els aeroports espanyols.
A partir de diumenge, els viatgers nacionals que ja tinguin almanco una dosi de la vacuna contra la covid podran entrar a les illes sense cap control sanitari. També aquells que provenen de comunitats amb una incidència a 14 dies inferior a 60 casos. La resta haurà de presentar una PCR negativa o, des d’aquest diumenge, també podran presentar un test d’antígen negatiu. En total a les Balears hi ha durant aquest cap de setmana 2.277 operacions aèries dels quals un 26% són amb aeroports espanyols.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat