Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

Ha dit que canvis es fan per millorar l'operativitat dels cossos de seguretat
Segons ha explicat Grande-Marlaska, el general Laurentino Ceña, director adjunt operatiu de la Guàrdia Civil, s’havia de jubilar el passat 23 de març. Interior, ha explicat el ministre, va prorrogar el seu mandat fins al 2 de juny per l’emergència generada pel coronavirus.
Finalment Ceña ha presentat avui la seva dimissió. Just un dia després que el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, destituís el coronel Diego Pérez de los Cobos al capdavant de la prefectura de la Comandància de Madrid.
Davant les crítiques des dels partits de l’oposició, Grande-Marlaska ha dit que canvis es fan només per millorar l’operativitat dels cossos de seguretat i no tenen a veure amb l’informe de la Guàrdia Civil presentat a la jutgessa que investiga el cas sobre la celebració de la manifestació del 8M a Madrid.
I en aquesta roda de premsa posterior al Consell de ministres i conjunta amb el cap d’Interior, la d’Indústria, Comerç i Turisme, i la ministra portaveu, s’ha anunciat una pujada dels sous dels agents de la Guàrdia civil i l’aprovació de 10 dies de dol oficial que s’inicien demà en homenatge als morts per la covid. 8 de cada 10 dels quals tenien més de 70 anys.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull