Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

S'implantarà a les illes de Santorini i Míkonos l'any que ve i en temporada alta
Vista de la ciutat d'Oia a l'illa grega de Santorini. Putri Aurina - Shutterstock
39Els creueristes hauran de pagar 20 euros per persona per desembarcar a les illes gregues de Santorini i Míkonos a partir de l’any que ve. Amb el cobrament d’aquesta taxa durant la temporada alta, el govern grec vol evitar la massificació turística a les que són les dues illes més visitades del país.
Part dels ingressos d’aquest impost es tornarà a les comunitats locals per invertir en infraestructures, ha anunciat el primer ministre Kyriakos Mitsotakis. Mitsotakis també ha plantejat la possibilitat de limitar l’arribada de creuers en un mateix dia a certs ports.
Molt bé! Van vius!
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes