Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Ho ha confirmat el seu misser, José María Calero, que ha anunciat que demanarà suspendre l'execució de l'entrada a presó
José Antonio Griñán, en una imatge d'arxiu a l'Audiencia de Sevilla
21José Antonio Griñán demanarà suspendre la seva entrada a presó, després que el Tribunal Suprem hagi confirmat per a ell la pena de sis anys pel cas dels ERO d’Andalusia. Els populars han dit que no usaran la sentència per desacreditar el PSOE, mentre que els socialistes han assegurat que “paguen justos per pecadors”.
L’expresident andalús José Antonio Griñán impugnarà davant el Tribunal Constitucional la sentència del Tribunal Suprem que confirma la condemna imposada per l’Audiència de Sevilla en el cas dels ERO. Ho ha confirmat el seu misser, José María Calero, que ha anunciat que demanarà suspendre l’execució de l’entrada a presó. “Hi ha raons a bastament per plantejar una lesió del principi de legalitat penal davant el Tribunal Constitucional”, ha dit Calero.
El Suprem ha confirmat la sentència de sis anys de presó per Griñán, a més de la inhabilitació per 15 anys. Quant a l’expresident Manuel Chaves, s’ha confirmat la inhabilitació per 9 anys. En aquest sentit, la portaveu del PSOE, Pilar Alegria, ha afirmat que “paguen justos per pecadors”.
Desacreditar el PSOE
Al Partit Popular, el president Alberto Núñez Feijóo ha anunciat que no usarà aquesta sentència per desacreditar el PSOE: “Jo no faré servir en cap cas, per demolidor que sigui, tot i que aquest sigui el més greu dels quaranta anys de democràcia”.
Sobre un possible indult de Griñán per part del Govern central, la ministra portaveu, Isabel Rodríguez, ha rebutjat dimarts “fer hipòtesis” perquè, segons ha dit, seria “avançar moltes pantalles”.
El Tribunal Suprem confirma la condemna a Chaves i Griñán pel “cas ERO”
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia