Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Estats Units adverteix que si es recorr a la violència contra l'oposició, hi donarà una resposta significativa
En un missatge penjat a les xarxes socials fa unes hores, l’autoproclamat president de Veneçuela crida a la mobilització dimecres, i també dissabte. En la primera manifestació, exigiran a les Forces Armades que permetin entrar l’ajuda humanitària al país. La de dissabte se celebrarà just un dia abans que acabi l’ultimàtum donat per Espanya, França i Alemanya a Maduro perquè convoqui eleccions. Guaidó vol que la mobilització s’estengui també a l’exterior.
Durant el passat cap de setmana, l’oposició ha fet arribar a militars i policies el text d’una llei aprovada al Parlament, que cerca que els funcionaris no reconeguin com a governant Nicolás Maduro. I n’ha donat una ordre als soldats
També Maduro ha volgut estar al costat de les forces armades, que ja li han manifestat el seu suport. Ha assistit a exercicis militars i ha manifestat que l’exèrcit serà lleial al poble.
En les darreres hores els Estats Units han endurit el discurs contra Veneçuela. Adverteix que si es recorr a la violència contra l’oposició, hi donarà una resposta significativa.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat