Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Estats Units adverteix que si es recorr a la violència contra l'oposició, hi donarà una resposta significativa
En un missatge penjat a les xarxes socials fa unes hores, l’autoproclamat president de Veneçuela crida a la mobilització dimecres, i també dissabte. En la primera manifestació, exigiran a les Forces Armades que permetin entrar l’ajuda humanitària al país. La de dissabte se celebrarà just un dia abans que acabi l’ultimàtum donat per Espanya, França i Alemanya a Maduro perquè convoqui eleccions. Guaidó vol que la mobilització s’estengui també a l’exterior.
Durant el passat cap de setmana, l’oposició ha fet arribar a militars i policies el text d’una llei aprovada al Parlament, que cerca que els funcionaris no reconeguin com a governant Nicolás Maduro. I n’ha donat una ordre als soldats
També Maduro ha volgut estar al costat de les forces armades, que ja li han manifestat el seu suport. Ha assistit a exercicis militars i ha manifestat que l’exèrcit serà lleial al poble.
En les darreres hores els Estats Units han endurit el discurs contra Veneçuela. Adverteix que si es recorr a la violència contra l’oposició, hi donarà una resposta significativa.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació