Ha mort Paquita Tomàs
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'

El president de l'Autoritat Portuària de Balears es vol reunir amb el Govern
Joan Gual de Torrella no ha dimitit i ha defensat la seva innocència davant el consell d’administració de l’Autoritat Portuària de Balears celebrat avui. El president de l’entitat va ser detingut el passat dijous, com també altres 4 dirigents de l’APB per la guàrdia civil durant una investigació de la fiscalia anticorrupció . Un dia després, tots els detinguts varen ser posats en llibertat amb càrrecs.
Gual de Torrella s’ha explicat davant el consell d’administració i ha dit que vol demostrar la seva honorabilitat. Ha assegurat que vol mantenir una reunió amb el Govern.
Francina Armengol ha declarat que l’executiu prendrà les mesures oportunes una vegada tingui tota la informació del cas.
Podem, el soci de govern, afirma haver intensificat la pressió sobre Armengol per apartar del càrrec a Gual de Torrella.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'