Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El president del club ha assegurat que Pepe Laso continuarà i vol que Pau Tomàs sigui l'entrenador
Acaba la temporada sense l’ascens i al Fibwi Palma ha tocat fer valoració del curs. El president del club, Guillem Boscana, ha fet autocrítica i ha deixat clar que la pròxima campanya l’objectiu tornarà a ser l’ascens a la LEB Or.
A banda del futur del club, Guillem Boscana també ha parlat d’alguns noms propis. El president del conjunt mallorquí ha parlat de les continuïtats del coordinador del club, Pepe Laso o del tècnic Pau Tomàs.
A més ha deixat clar que hi haurà un canvi de filosofia a l’hora de fitxar jugadors. A Boscana també li hem demanat com els afectaria un possible ascens del Palmer Bàskert Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat