Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El tècnic madrileny de l'Eivissa també ha tingut a Can Misses els dos darrers fitxatges: Obolskyi i Rubén Díez
L’Eivissa ha començat el treball de pretemporada a la gespa, i ha anunciat dos nous fitxatges: el davanter Nikko Obolskyi i el migcampista Rubén Díez. El primer és rus, format al planter del Dinamo de Moscou. Té 26 anys i ha estat internacional amb totes les categories inferiors del seu país. Les dues darreres temporades les ha jugat a la Cultural Leonesa, on ha fet setze gols en total i donat dotze assistències. Un reforç que arriba amb bona progressió, millorant xifres en les darreres temporades. Ha signat per una temporada amb opció d’una altra.
En el cas de Rubén Díez parlam d’un jugador amb experiència. Té 30 anys. Ha jugat la darrera temporada al Deportivo. És propietat del Tenerife que l’ha cedit una temporada a l’Eivissa. Ja sap el que és pujar a Segona Divisió, ho va fer amb el Castelló, on va eliminar en la final per l’ascens al Cornellà de Guillermo Fernández Romo, qui el dirigirà ara.
En la primera sessió avui, el madrileny, clar protagonista, ha tingut onze jugadors del primer equip. Només Suli es manté de la temporada passada. La primera pràctica l’han completat tres jugadors del filial i nou del juvenil. Obolskyi s’ha entrenat a bon ritme i Rubén Díez ha partit al gimnàs. L’equip tornarà a entrenar demà a les nou i mitja. Diumenge descans. El club ja ha tancat quatre amistosos de pretemporada: València-Mestalla i Albacete fora de l’illa i avui hem conegut els primers partits de preparació a l’illa. Seran contra la Penya Independent i Formentera a Can Misses, 29 de juliol i 4 d’agost.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"