Més de 1.500 persones ja han signat la petició publicada a la plataforma Change.orgperquè l’aeroport de Palma es digui Aeropuerto Internacional Rafael Nadal, un homenatge en vida al tenista mallorquí, guanyador diumenge del seu 21 Gran Slam.
La petició va dirigida a AENA i als governs balear i espanyol. Aquí a les Illes, ja s’hi entreveu el posicionament a favor de la presidenta Francina Armengol, qui ha qualificat de “positiva” la iniciativa, encara que, això sí, al marge de la seva opinió, ha matisat que és una decisió que ha de prendre l’ens aeroportuari, competència de l’Estat. “Òbviament Rafel Nadal és un gran ambaixador internacional de les nostres illes, d’això no hi ha dubte, sobretot els darrers dies”, ha manifestat la cap de l’Executiu.
També el conseller portaveu, Iago Negueruela, felicitava dilluns l’esportista en la roda de premsa posterior al Consell de Govern, valorant l'”esportivitat que Nadal sempre demostra”.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros