Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El batle de Palma assegura que l'objectiu d'aconseguir un turisme de qualitat és compartit entre els socis de govern de Cort
El batle de Palma, José Hila, ha afirmat que hi pot haver discrepàncies amb els socis de govern a l’Ajuntament, però que l’objectiu d’aconseguir un turisme de qualitat és compartit. Ho ha dit en resposta a les crítiques de Més per Palma davant l’anunci que el Consistori vol obrir noves rutes aèries als Estats Units. Hila defensa que la finalitat és atreure turistes d’alt poder adquisitiu enfront del turisme incívic.
El primer vol directe amb el país nord-americà va arribar el passat juny des de Nova York. El batle Hila va anunciar aquest dimarts la possibilitat que institucions mallorquines estudiïn obrir altres rutes amb els Estats Units. Ho va fer, en directe, en el programa ‘Júlia en la Onda’, d’Onda Cero, que es va celebrar al Palau de Congressos.
Més per Palma considera que el futur del turisme implica el decreixement, especialment en “un moment de gran pressió turística” i que obrir noves rutes aèries “tendria l’efecte contrari”. Els ecosobiranistes aposten per fomentar altres sectors productius que facin possible un canvi de model econòmic.
United Airlines confia a ampliar la connexió Nova York-Palma si té bons resultats aquest estiu
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals