Cata Coll i Mariona Caldentey han aixecat passions entre la ciutadania aquest dijous capvespre a la Llotja de Palma, on el Govern els ha retut homenatge
La bogeria per les campiones del món continua. Mariona Caldentey i Cata Coll han rebut aquest dijous horabaixa un homenatge institucional a la Llotja de Palma per part del govern balear. Allà no han aturat de fer-se fotos i firmar autògrafs als més menuts. Un acte obert a la ciutadania, en què moltes nines i nins s’han atracat per veure de prop les dues jugadores de la selecció espanyola Femenina. Els infants no han pogut esperar més i, tot just ha finalitzat l’acte, han envaït el cadafal per fer-se una foto amb Mariona i Cata, que ja s’han convertit en els seus ídols. “Ho somiàvem de petites”, ha dit durant l’homenatge Cata Coll. Paraules que ha complementat Mariona Caldentey, visiblement emocionada també: “Estam orgulloses de dir que som mallorquines”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa