Logo IB3N
X

Homenatge del Govern a les víctimes de la COVID-19

L'acte clourà amb un minut de silenci

26/06/2020

Homenatge del Govern a les víctimes de la COVID-19

176

La presidenta Francina Armengol, acompanyada per la resta de membres del Govern, assistirà a l’acte institucional d’homenatge a les víctimes de la COVID-19 a les Illes Balears, que se celebrarà a la Llotja de Palma. Durant l’acte es durà a terme una encesa d’espelmes i el descobriment d’una placa en memòria de les víctimes, així com un reconeixement al professional sanitari que ha destacat en la lluita contra la pandèmia. L’acte conclourà amb un minut de silenci.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella