El segon objectiu és donar veu a les lluites actuals i reivindicar l'amenaça del retrocés en la política de memòria democràtica del Govern actual
Per catorzè any en el Teatre del Mar de Palma s’ha celebrat l’homenatge popular a Aurora Picornell i les Roges del Molinar. Un acte que vol recordar vuitanta-set anys després aquestes víctimes del feixisme que van morir assassinades la nit de reis i l’any passat van ser identificades a Son Coletes a Manacor.
El segon objectiu és donar veu a les lluites actuals, i per això hi ha participat el col·lectiu Veus Feministes de Porreres i el Moviment per Palestina. Camí Moyà, Caterina Tugores i Joan Blas han interpretat un bocí de l’espectacle ‘A la deriva’.
Ha estat el colofó a una jornada que avui dematí en el passeig del molinar, entitats memorialistes, partits d’esquerres i sindicats han reivindicat l’amenaça del retrocés en la política de memòria democràtica i drets humans del Govern actual.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"