X

Horabauxa a Sant Antoni de Portmany previ al sopar de Nadal

Centenars de persones s'han trobat a les casetes del Passeig de ses Fonts per prendre la darrera amb els amics abans de reunir-se a casa per sopar en família

25/12/2025

Horabauxa a Sant Antoni de Portmany previ al sopar de Nadal

87

A Sant Antoni de Portmany, com als darrers anys, centenars de persones s’han trobat a les casetes del Passeig de ses Fonts per prendre la darrera amb els amics abans de reunir-se a casa per sopar en família aquesta nit de Nadal.

És una horabauxa multitudinària amb música en directe i la participació dels bars del poble, que durant les festes traslladen la barra al popular Passeig de Portmany. Trobar-se al carrer abans d’anar a sopar és una tradició recent, però que guanya adeptes amb cada nova edició, i enguany no podia ser menys. Amb bon ambient i molta festa. De fet, molts hi tornaran després de sopar i fins ben entrada la matinada, com ens expliquen els assistents.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT