Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els sindicats consideren que el canvi no ha estat consensuat ni serà favorable
El Consell de Formentera anuncia consens entre totes les parts en l’horari de les treballadores de la residència de majors. S’ha decidit establir l’anomenat horari “antiestrès” que consisteix a treballar cada setmana durant dos dies al matí durant 7 hores, dos dies de tarda també durant 7 hores i una nit durant 10 hores.
Era una de les dues opcions que plantejava el Consell de Formentera a les treballadores. La votació va estar molt ajustada entre les dues opcions, amb només un vot de diferència. Els sindicats s’han abstingut en aquesta decisió i consideren que el canvi no ha estat consensuat ni serà favorable.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals