Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
A totes les illes hi ha 294 malalts per covid-19; són 16 menys que la setmana passada
Imatge d'arxiu.
156Aquesta setena onada de la covid-19 continua tensionant la situació als hospitals, que en termes generals, registren una petita estabilització de les xifres en relació a una setmana. A totes les illes hi ha 294 malalts per covid-19; són 16 menys que la setmana passada.
El canvi més important es registra a Menorca, en què la xifra de malalts ingressats sí que puja: s’ha triplicat en només una setmana.
A les UCI hi ha estabilitat, amb 21 pacients crítics per COVID-19 a totes les Balears. Salut també ha notificat 10 morts més en la darrera setmana i el total de víctimes mortals ascendeix a 1.436 en tota la pandèmia.
Canvi de protocol: els centres de salut deixen de tramitar baixes laborals per covid
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals