També plantegen la creació d'una unitat d'agents cívics i la constitució de la zona de Platja de Palma com a districte
Representants del sector hoteler, empresarial i associacions veïnals de s’Arenal han sol·licitat aquest divendres al batle de Palma, José Hila, unitats específiques de la Policia Local per a la Platja de Palma que treballin a la zona “durant tot l’any” i que no es reforci només la seva presència durant la temporada alta.
Així ho ha expressat el president de l’Agrupació Ciutadana Ciutat s’Arenal, Biel Barceló, que ha registrat aquest divendres una bateria de propostes per a combatre el turisme “incívic” a la zona amb la finalitat de “mantenir la convivència” i corregir les “anomalies”.
A més, també plantegen la creació d’una unitat d’agents cívics i la constitució de la zona de Platja de Palma com a districte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres