El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Els esdeveniments esportius ajuden a arrancar la temporada turística a alguns hotels de l'illa
A la urbanització de Sant Tomàs, el complex Seth Mestral Llebeig està a un 97% d’ocupació, amb uns 500 hostes que són jugadors de bàsquet, entrenadors, familiars, àrbitres… Venen des de punts com Catalunya i Eivissa. També hi ha menorquins. Fins a quatre tornejos de bàsquet celebrats per Setmana Santa a Menorca ajuden a arrancar la temporada turística. S’hi allotgen amb pensió completa.
Quatre esdeveniments de bàsquet duen visitants a Menorca aquests dies. El Basket Menorca Cup de l’Hestia que ja es va fer. El Ciutat d’Alaior del Jovent, el Menut del club bàsquet Ciutadella i el torneig Basket is Life des Castell que enguany compta amb dinou clubs diferents de Catalunya, Mallorca i Suïssa. Mouen unes 800 persones.
Per aquesta Setmana Santa prop del 40% de la planta hotelera de Menorca ha pogut obrir.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran