L'Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears es compromet a donar el màxim suport i difusió a Palma 2031
145
L’Ajuntament de Palma continua treballant per fer de Ciutat la capital cultural europea l’any 2031. Aquest vídeo és part de la campanya que promou Cort i de la qual, a partir d’avui, IB3 n’és un ferm aliat.
El director general d’IB3, Josep Codony, i el batle de Palma, Jaime Martínez, han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual l’Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears es compromet a donar el màxim suport i difusió a la candidatura de Palma Capital Europea de la Cultura 2031.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata