Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Silvia Pol, directora d’Informatius, conduirà l’espai aquest dimarts, a les 21.30h
417
IB3 Televisió oferirà una entrevista amb la presidenta del Govern de les Illes Balears, Marga Prohens, que s’emetrà aqiest dimarts, a les 21.30 hores. La trobada tendrà lloc al Consolat de Mar i serà conduïda per la directora d’Informatius d’IB3, Silvia Pol. Aquesta entrevista s’emmarca en l’aposta d’IB3 per oferir espais d’anàlisi i reflexió entorn de l’actualitat política i social de les Illes Balears, amb la voluntat de fomentar una informació rigorosa, plural i de servei públic.
Durant la conversa, la presidenta farà balanç de la legislatura, amb especial atenció als principals assoliments, als reptes abordats durant el mandat i als temes encara pendents. L’entrevista aprofundirà també en qüestions estratègiques per a la Comunitat Autònoma, com són l’habitatge, el model turístic i la situació econòmica de les Illes. Així mateix, es tractarà la gestió de la immigració i la crisi migratòria, posant el focus en l’impacte sobre la societat i els serveis públics essencials. Finalment, la presidenta Prohens analitzarà el context polític actual pel que fa a l’àmbit estatal i les seves implicacions per a les Illes Balears.
Aquest espai d’entrevista institucional reforça el compromís d’IB3 amb el servei públic, la transparència informativa i la proximitat amb la ciutadania.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic