Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
La companyia proposa la mesura davant la possibilitat que els ERTO per força major no es prorroguin en el sector aeri
116
Ibèria ha plantejat als sindicats la negociació d’un expedient de regulació temporal d’ocupació per causes organitzatives i productives en cas que els ERTO per força major no es prorroguin en el sector aeri. La direcció de l’aerolínia argumenta que l’incertesa sobre si els ERTO de força major s’aplicaran al sector i en quines condicions obliga a l’empresa a iniciar negociacions amb els sindicats. El president d’Ibèria, Javier Sánchez Prieto, afirma que l’expedient afectaria uns 5.000 treballadors, entre el 30 i el 35% de la plantilla.
Ibèria afirma en un comunicat que continua amb nivells de capacitat entre un 30 i un 35 per cent per sota del 2019 a causa de l’alentiment de la recuperació econòmica i de les restriccions turístiques amb els Estats Units i Amèrica Llatina.
La companyia del grup IAG afirma que és “imprescindible” pel manteniment dels llocs de feina que el sector aeri estigui dins la pròrroga dels ERTO de força major que estan negociant el Govern central i els agents socials. Assegura que necessita seguir aplicant mesures d’ajustament i així va informar divendres als sindicats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros