X

Identificat l’autor de set abocaments il·legals d’enderrocs a polígons de Palma

La Policia Local ha resolt el cas gràcies a un informe pericial del camió implicat

27/09/2025

Identificat l’autor de set abocaments il·legals d’enderrocs a polígons de Palma

Foto: Policia Local de Palma.

47

La Policia Local de Palma ha identificat un home espanyol de 32 anys com a presumpte responsable de set abocaments il·legals d’enderrocs als polígons industrials de Son Castelló, Can Valero i Son Morro. La investigació, iniciada a principi d’any, ha comptat amb la col·laboració del Servei d’Inspecció Mediambiental d’Emaya i de l’Associació d’Industrials de Mallorca (Asima).

Foto: Policia Local de Palma.

Els agents del Grup d’Investigació i Seguiment de Denúncies (GISD) varen centrar les sospites en un camió que coincidia en tots els incidents. Després de diverses vigilàncies, es va localitzar el vehicle i, mitjançant un informe pericial detallat, es va confirmar que es tractava del mateix en tots els casos.

Els fets es consideren una infracció greu segons la Llei 8/2019 de residus i sòls contaminats de les Illes Balears, amb sancions que poden arribar als 9.000 euros per abocament, agreujades pel volum i la reincidència.

Foto: Policia Local de Palma.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT