Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El Ministeri rebaixa per sorpresa un 70% la subvenció biennal per a la companyia
Iguana Teatre denuncia la retallada dràstica i per sorpresa d’una de les subvencions que reben de l’Institut Nacional d’Arts Escèniques i Musicals (IMAE), dependent del Ministeri de Cultura. Han passat de rebre una mitjana de 55.000 euros per a dos anys a només 15.000. És una rebaixa del 70%, la més alta de totes les companyies de l’Estat. Això, per fer 40 funcions en 6 comunitats. No entenen la puntuació que els han atorgat i lamenten que es menyspreï la insularitat, ja que els donen només 3.800 euros en aquest concepte (uns 90 euros per funció). Per acabar-ho d’adobar, aquesta notícia els arriba quan ja duen 11 mesos de funcions.
Esgotaran totes les vies administratives i legals. Si no, assegura un dels socis, Carles Molinet, es veuran obligats a cessar l’activitat de la companyia, que té ja 40 anys de trajectòria.
L’associació Illescena dona suport a Iguana Teatre i lamenta la incertesa que es genera des del Ministeri amb aquesta retallada. La Conselleria de Cultura també manifesta inquietud i malestar per la situació.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat