L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es començarà per aquells llocs que siguin prioritaris segons les indicacions de les autoritats de Salut Pública
96
El ministre de Sanitat, Salvador Illa, ha traslladat que estan mobilitzant tots els recursos disponibles per assegurar que el personal sanitari té el material suficient per poder atendre totes aquelles persones que ho necessiten.
Illa, en resposta a les qüestions dels mitjans de comunicació, ha explicat també que els tests ràpids es faran en els pròxims dies.
Es començarà per aquells llocs que siguin prioritaris segons les indicacions de les autoritats de Salut Pública.
Tant Illa, com el ministre de Ciència, Pedro Duque, han explicat que es treballa també amb investigadors internacionals per aconseguir una vacuna per al Covid-19.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues