Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El ministre de Sanitat considera que les mesures previstes per aquestes festes són molt dràstiques, però no descarta endurir les restriccions
Tot i que l’evolució de la pandèmia a Espanya és favorable durant les darreres setmanes. No podem perdre de vista que la incidència acumulada dels darrers 14 dies se situa per damunt dels 200 casos per cada 100.000 habitants. L’objectiu és arribar als 25 casos per cada 100.000 habitants.
El ministre de Sanitat considera que les mesures previstes per aquestes festes són “molt dràstiques“, però no descarta endurir les restriccions si hi ha un nou brot en els pròxims dies. Durant aquestes festes es faran controls aleatoris per garantir-ne el compliment, però serà clau, diuen, la responsabilitat de tots. Assegura que no poden “posar un policia a cada casa”.
Sanitat també ha avançat que durant aquesta setmana decidirà si autoritza els tests d’antígens a les farmàcies. I pel que fa als tests d’autodiagnòstic ja autoritzats, demanen prudència.
Respecte al pla de vacunació, esperen una resposta positiva per part de la població. Ningú estarà obligat a vacunar-se però, insisteixen, el vaccí serà segur i eficaç.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions