Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Andratx, CD Eivissa, Formentera i Penya Esportiva ja coneixen els rivals de la pròxima temporada
CD Eivissa, Formentera i Andratx han celebrat l’ascens de Tercera a la Segona Federació. La festa ja queda a un costat. Ara toca començar a analitzar rivals. Aquest serà el grup on els tres nouvinguts a la categoria, juntament amb la Penya Esportiva, hauran de competir. Equips com Numància, Lleida o Badalona, seran els rivals a batre. El que no falta és la il· lusió.
L’equip menys professionalitzat és l’Andratx. El seu president Rafel Ribot encara no es creu l’ascens. A més, els andritxols són l’únic equip balear que no han canviat l’entrenador. La Penya ha incorporat Manolo González; el CD Eivissa, Raúl Garrido i el Formentera, Míchel Alonso. José Contreras seguirà al capdavant de l’Andratx a la Segona Federació. I quan parlam d’objectius alguns aposten per la cautela i d’altres són optimistes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata