Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Ha costat un milió i mig d'euros
Aquesta és la nova zona des Baluard des Príncep, que avui s’ha inaugurat. Es tracta del tram del carrer de la Bala Roja, on s’està construint un nou hotel de 5 estrelles. És una passa més en la rehabilitació d’una zona que ha canviat radicalment a les darreres dècades. Allà on s’ubicaven els habitatges militars arà hi ha un espai diàfan obert a tots: ciutadans i visitants.
Aquesta fase ha costat més d’un milió d’euros i també inclou la construcció de l’escala que davalla a la fossa, on es troba un pont que havia quedat sepultat davall les finques que ocupaven el solar.
Serà la fase que culminarà la reforma íntegra de les Murades de Palma, que es va iniciar al 1986.
La rehabilitació de la fossa no s’iniciarà fins d’aquí a dos anys. Però l’ajuntament ja treballa en el concepte de convertir la zona en una nova porta d’entrada a la ciutat.
El problema dels graffits perdura. A la zona antiga encara queden pintades fetes fa dos anys. A la nova, n’hi ha a les papereres, als fanals i als murs. Just davant o s’ha de construi el nou centre d’interpretació de l’antiga ciutat de Palma.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar