Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Ha sortit a exposició pública la modificació inicial del text que permetrà actuar al consistori
L’Ajuntament d’Inca vol modificar l’ordenança municipal de publicitat per evitar missatges discriminatoris. Es va aprovar en ple del mes de setembre i ara està en període d’al·legacions.
Els afores de les ciutats i els pobles són plens de tanques publicitàries. Són negocis que reclamen clients, productes que es volen promocionar, festes… Hi ha tanques que són municipals, d’altres privades. L’ajuntament inquer vol tenir les eines necessàries, en cas que els missatges no siguin els adients.
La intenció de l’Ajuntament és que, un cop que passi el període d’al·legacions i es responguin les que hi pugui haver, s’aprovi definitivament la modificació de l’ordenança.
Por que no se dice en ningún momento de cual publicidad se habla ?? Era un pancarta grande de vox llamando al odio hacia las mujeres musulmanas, justo allí donde están las otras publicidades que se ven en el vídeo
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703