Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Ha ocorregut al carrer de Catalunya, entre Jaume III i el carrer d'Indústria
Un incendi ha cremat un tercer pis a Palma. Les flames sortien per la finestra i deixaven veure una gran columna de fum.
Ha ocorregut al carrer de Catalunya, entre Jaume III i el carrer d’Indústria.
View this post on Instagram
Els bombers han pogut ajudar a baixar les persones que hi havia a dins, que han resultat il·leses i han pogut sortir pel seu propi peu. També han recomanat als veïnats dels altres pisos que tancassin portes i finestres, però no s’ha hagut de desallotjar l’edifici.
Hi han actuat dues autobombes i altres vehicles i efectius dels bombers, policia local i el 061.
A mitjan horabaixa s’ha pogut extingir el foc.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid