Bel Fullana invoca el Club Miseria al Solleric per la Nit de l’Art
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
El foc, que ha cremat 14 hectàrees de pinar, s'ha originat al jardí d'un francès resident a l'illa
263
Un incendi de nivell 1 a Cala Saona, Formentera, ha obligat a evacuar l’hotel Cala Saona i diverses cases a causa de la proximitat de les flames. El foc, declarat a les 14:25 hores d’aquest dissabte, ha cremat 14 hectàrees de pinar.
Quatre helicòpters, un avió, quatre brigades, dos tècnics i dos agents de Medi Ambient han fet feina de valent per sufocar les flames, que han provocat una gran columna de fum visible des d’Eivissa. El foc s’ha originat, en dos focus diferents, al jardí d’un francès resident a l’illa.
Els bombers han ampliat ràpidament la seva zona d’actuació per evitar que les flames es propaguin amb virulència en un terreny especialment sensible per la seva formació vegetal boscosa. “Dins el bosc, hi ha moltes cases”, ha declarat el president del consell de Formentera a IB3.
Ara per ara, mitjans de l’Institut Balear de la Natura (Ibanat) continuen actuant per refredar la zona, a l’espera de donar-lo per extingit aquest diumenge. La carretera d’accés a Cala Saona i l’hotel han quedat reoberts.
L’incendi forestal de Cala Saona, en imatges

Foto: Paco Ferrer
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A l'aljub, la jove artista Rebeca Morey presenta 'Anatoformes'
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers