Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La recomanació als clients és que segueixen reclamant les despeses de notaria, gestoria, registre i la comissió d'obertura com a clàusula abusiva
És sens dubte la notícia més comentada del dia. La decisió del Tribunal Suprem que els clients segueixen pagant l’impost de les hipoteques deixa satisfacció a la banca, indignació entre els ciutadans i fortes crítiques cap a l’alt tribunal amb peticions de dimissions.
La primera conseqüència pràctica és que l’Agència Tributària de les Illes no haurà de tornar a 40.000 hipotecats balears els 157 milions d’euros recaptats per l’impost. Però això no ha deixat satisfeta la consellera d’Hisenda, Catalina Cladera.
Per a les associacions de consumidors la pressió de la banca ha guanyat i ha perdut la ciutadania. Economistes i advocats també consideren que la divisió dins el Suprem -15 vots contra 13- perjudica greument la seva credibilitat.
Al final, tots coincideixen que seran els tribunals europeus qui tindran la darrera paraula. La recomanació als clients és que segueixen reclamant les despeses de notaria, gestoria, registre i la comissió d’obertura com a clàusula abusiva.
Mentrestant, a la borsa, els bancs diuen que ha tornat la seguretat jurídica i ja comencen a recuperar el que han perdut aquestes setmanes d’incertesa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los