Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
El perill principal són els cables de mitjana tensió que han caigut damunt la porta metàl·lica de la finca
Una família de Peguera continua atrapada per la caiguda d’un pi damunt l’única entrada i sortida del seu habitatge. La caiguda va ocórrer dissabte de matinada i aquest dilluns han començat les tasques per retirar l’arbre, però el perill principal són els cables de mitjana tensió que han caigut damunt la porta metàl·lica.
Els jardiners han treballat tot el matí per treure el pi i permetre a la companyia elèctrica restituir el cablejat que encara barra el pas. Tant el veïnat afectat com el propietari de la finca, on hi havia l’arbre, han estat parlant per solucionar el problema.
Tot i que no hi ha hagut tall de subministrament, els cables de telefonia i de mitjana tensió amb corrent encara són un risc per a la seguretat del veïnat afectat i dels vianants i cotxes que circulen per la zona. De fet, un vehicle de neteja de grans dimensions de l’Ajuntament de Calvià ha arrencat un dels cables caiguts, que generava guspires.
Els propietaris de la finca, on hi havia el pi caigut, han rebut permís de l’Ajuntament de Calvià per tallar l’arbre afectat i un del costat, el qual corre risc de caure si hi hagués un nou temporal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany