Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
També s'estan aplicant tractaments a zones públiques
Es Castell vol frenar la propagació del moscard tigre al municipi. A més de xerrades informatives i de tractaments a zones públiques, el consistori posa en marxa un servei gratuït de visites d’inspecció a cases particulars. Després que es Castell patís, fa tot just un any, un cas de dengue al municipi, l’Ajuntament ha decidit posar fil a l’agulla per frenar la propagació d’aquest moscard.
El moscard tigre vola molt poc al llarg de la vida. Per tant, si hi ha presència d’aquests insectes a ca nostra, és perquè hi ha un focus de cria molt a prop. Els moscards que piquen són les femelles i, per evitar-ho, les recomanacions són molt senzilles: evitar l’aigua estancada.
Es preveu que el pic poblacional del moscard tigre arribi entre aquest mes i el mes que ve. L’Ajuntament també vigila la població d’aquests insectes al municipi i ha posat en marxa tractaments a zones públiques per posar-ne fi a la propagació.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa